Svennebanan

Fick nyss en rätt sjuk låt av Titti. Lite rolig, visst, men fullständigt sjuk dessutom. Eller, kanske inte..det kanske bara är för att jag itne lyssnar så ofta på sånt? Eller så är den bara sjuk. Svennebanan heter den i alla fall.

Och även i år svek jag mig själv genom att lyssna på eurovisionsskiten. Men jag missade i alla fall lite! Men, eftersom folk sagt att Norges låt var så himla bra, var jag ju tvungen att höra den. Och, tro det eller ej, jag blev kär. Kär i hela skiten, från hans fina Ajjm In lööööve wiit a fairytaale even tooo it hööörts till hans gulliga leende. Mer kan jag inte säga, förutom att jag helt och hållet tycker att det var rätt låt som vann.

Det blir mycket musik just nu, men musik är en av få saker som hjälper när man är sönderstressad som jag är. Eller snarare, har panik inför ett prov. Det förstör hela mitt liv. Och såklart, nedräkningen till onsdag. Dagen då jag får massa metallsaker, kallad tandställning, i munnen.  Jag tycker inte synd om mig själv, det är många andra som har det, och jag vet att det blir bra sen, men jag är sur. Sur för att de inte kom på för flera år sedan att jag skulle behöva tandställning och gav mig en. Då kanske jag hade sluppit den nu. Men, min envisa sak till jag, kmr knarka Ipren och fortsätta som vanligt. Tror jag.
Det är i alla fall lite skönt att det inte är skola första dagarna, så jag hinner vänja mig först.

Nu ska jag plugga så inihelskotta. Imorrn blir det andra delen av Ma A nat. Det är rätt lugnt, men sen kommer det fruktade fysikprovet och en massa andra sakelimojer. Camilla ska pugga hårt, annars blir hon inte lite sur på sig själv efteråt.

Har jag för hårda krav på mig själv? Jag tycker inte det, men andra tycker. Hm..

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas de gick bra på provet!

2009-05-20 @ 18:35:44
URL: http://HTTP://SUZILICIOUS.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0