Stekardag

Solen sken, det var underbart varmt ute och jag är ledig. Vad gör man? Jo, man lägger sig och solar. Det finns nog inget som är så gött som att ligga ute i solen, med bra musik i öronen, via en fulladdad Ipod och bara vara. Lite synd då på all den tiden att jag inte blir brun speciellt lätt, men det funkar ändå. Jag får väl fuska till mig lite brun hud senare, om det inte blir någon annars.

Förutom att ligga och steka i solen, så har jag i princip gjort ingenting. Lite dator, lite Harry Potter, annars inte mycket. Jag är så grmt trött på helgerna nu förtiden. Det funkar så länge jag är igång och gör något, då kan jag till och med verka normal, men en paus och jag är halvdöd. Inte blir det bättre av att jag har morgonsol i mitt rum, vaknar äckligt tidigt och inte kan somna om för att det är så varmt. Det är tur att man har förmågan att somna när man ligger i solen så man tar ikapp lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0