Min blogg

Såg att jag hade en del besökare idag, och det gjorde mig glad. Skulle bli ännu gladare om jag fick kommentarer. Om det så skulle stå något i stil med "Fyfasen vad dålig blogg, lägg ner." Så skulle jag bli glad. För det är ju något någon tycker om min blogg, och jag vill ju bli bättre på sånt här.

Just nu kan jag ju säga att mina fingrar och min hjärna är totalt döda när det gäller att skriva. Orden kommer inte fram. Blogginläggen kommer nog komma lite sporadiskt hädanefter. Annars har jag kommit fram till att den här bloggen är en blogg där jag mest flummar runt utan att ha en mening med den. Berätta om mitt liv, javisst, men på vilket sätt?

Det är lite exprimenterande fram och tillbaka, hela tiden. Med design, skrivstil, ämnen, ja allt.  Någon gång i framtiden misstänker jag att jag kommer lägga ner den här bloggen och starta en annan. En mer seriös, mer genomtänkt, en som är mera "jag." Och som säger vad jag vill säga till världen, inte bara en massa prat om vad jag gör just för stunden.  Jag vill ha en egen stil på min blogg, en stil som inte liknar någon annans. Frågan är bara hur jag ska komma fram till den stilen.

Jag vet att jag kan skriva, det har jag fått höra tillräckligt ofta för att tro på, men jag vill kunna använda det här, och det vet jag inte riktigt om jag kan än. Tips någon?

Annars får jag väl fortsätta i samma stil och hoppas på att också jag utvecklas, både som bloggare och som människa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0