Meningslöst

Just idag var den stora glädjen att få sova riktigt länge innan jag åkte till skolan. Tji fick jag när jag vaknade halv fem, oförmögen att somna om. Efter någon timme gav jag upp och bara gick runt och var dryg ett tag.

Ett tecken på att jag behöver helg: när jag sitter på bussen tror jag det är lördag och undrar varför jag sitter på en buss istället för att vara hemma. Det går så långt att jag förvirrat ser mig omkring innan jag inser att det bara är fredag.

Idag visade det sig att jag inte kunde bli övertrött, utan har mest gått omkring som ett osocialt vrak till människa. Jag lyckades dock ha fokus på lektionerna, i alla fall några av dem. Jag insåg att jag måste plugga så himla mycket för att klara fysiken, vilket jag SKA göra och att jag ibland är bra på matte. Och såklart, avslutar jag med att inse att film och design är så sjukt skoj.

Min korre är sjuk, jag saknar henne. Det är som att sakna sin andra hälft, ingen får mig att gråta av skratt så mycket som hon. Eller förstår mig så bra. Hoppas hon är frisk snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0