Jobbigt? Time?

Ibland börjar jag fundera. Vissa dagar, undrar jag hur i helskotta jag kunde välja att gå TIME. Det är ju så sjukt mycket att göra, man går sena dagar och allt det där. Men så ibland så undrar jag det motsatta. Som idag på franskan.

På fredag, ingen franska, nästa vecka, ingen franska. Dessutom har vi ingen idrott nästa vecka. Och imorrn, ett nationellt prov, sen teater och inget mer. Det känns lite som att, vart tog alla jobbiga saker att göra vägen?

Men sen så kan det ju bero på att terminen, skolåret snart är slut. Det finns inte så mycket mer kvar att göra. Men ändå, det är skoj att säga till folk med fördomar om ens linje att det inte är så jobbigt alla gånger. Sen kanske man får äta upp det någon gång också, men en sån här sak ska vara rolig för stunden, inte hela livet.

Tack vare en underbar vän, så har jag nu dessutom förstått och gjort klart programmeringsinlämningsgrejen. Det känns väldigt bra, faktiskt. Tack så hemskt mycket för hjälpen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0