End of liberty

Så närmar sig slutet på en underbar, lång ledighet. Men snart har jag ledigt för mycket längre tid än 5 dagar. För snart är det sommarlov. Det känns lite konstigt att man gått ett år på gymnasium snart, men samtidigt ska det bli gött att vara ledig. Och sommarjobba ska man göra också. Lite duktig känner man sig då.

Annars förbereder jag mig mest för slutprov i fysik A. Om jag inte klarar det här provet, så kommer jag bli fruktansvärt sur på mig själv. Det är en sak som är klar.  För nu har jag pluggat så att jag SKA kunna allt det jag inte kunde inför de andra proven. Ingen kan säga att jag inte försökt. Och det brukar ju funka, så länge jag inte sitter i provsalen med själva provet framför mig. Då tar det stopp. Men inte den här gången, det får inte hända. Det kan inte hända.

Sedan har vi en massa annat också, men det vill jag inte tänka på just nu. Jag laddar inför att komma upp imorgon och allt det där som man brukar göra en söndagskväll.

Arbetet med den nya bloggen går framåt, om inte alltför mycket kommer ivägen kommer snart det vara en ny adress som gäller om man vill läsa mina tankar. Wiee:D

Kommentarer
Postat av: Cammie

testtest

2009-07-21 @ 19:18:48
URL: http://cammies.webblogg.se/
Postat av: Cammie

teeest

2009-07-21 @ 19:19:58
URL: http://cammies.webblogg.se/
Postat av: Cammie

test

2009-07-21 @ 19:22:17
URL: http://cammies.webblogg.se/
Postat av: c a

teeeest

2009-07-21 @ 19:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0