11 maj

En riktigt skitdag.

Vaknar sur, fortsätter vara sur hela dagen. Perfekt upplägg. Not.

Plus att allt, precis allt skiter sig. Jag är bara förvånad över att jag inte hade sönder något när jag ändå höll på.  Jag hade inte blivit förvånad.

Jag trodde inte på det, men jag lyckades klara IT/OP provet efter ett totalthjärnsläpp som fick min lärare att skratta åt mig.  Jag kunde inte hjälpa det, det är så jag att få hjärnsläpp på ett sånt prov. Men det lossnade, och jag klarade av resten riktigt bra för att vara jag. Nu ska jag bara plugga upp betygen på några till prov så jag får VG i betyg, sen är jag klar. Så himla gött!

Nu är det bara massa matte och fysik kvar..jättelätt *hosthost*

Nu ska jag leta reda på något som gör mig lite gladare, innan jag ska sova tidigit idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0