Valborg

Idag har varit en oerhört slapp dag, med bara en lektion och ett prov. Fast i omvänd ordning.  Provet gick strålande bra, men det var så enormt skönt att kunna sitta där och känna att det här, det vet jag. På i stort sett alla frågor, sedan kommer det alltid någon som jag får totalt hjärnsläpp på..

Sen hade vi en lång hålrimme som tillbringades ute i solen med mycket prat och skratt. Jag och Korre är de enda som kan driva skämt hur långt som helst utan att de bli dåliga. Jag har seriöst aldrig träffat någon som är lika bra på oss som det, och jag har ändå letat. Men nej, det är bara vi som kan det. Och det gör det hela så mycket roligare.

Idag är det ju faktsikt valborg, så det var gött att sluta tidigt efter slappa lektioner. Jag ska inte säga att jag ska ut och supa mig redlös och allt det där, för det vore lögn. Nej, men jag ska iväg och träffa massa skojsiga, nya (och gamla) människor i alla fall. Men innan jag åker och träffar mina härliga människor ska jag bara vara hemma och ta det lugnt och njuta av att solen skiner, klockan är inte fyra och jag är hemma. Just idag undrar jag om det kan bli bättre? Jag tror inte det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0