Enkel lycka

För en gångs skull så lyckas jag. DTS står egentligen för något så roligt som digital teather system och ingår i det som heter plugg inför prov.

Jag vet inte hur många timmar jag lagt ner, men fasen vad sur jag blir om det inte ger utdelning. Jag har lagt ner mig,och det ska fasen märkas nu!

Jag förstår inte varför, men jag är så enormt taggad just nu. På vissa saker. I skolan vill jag mest hem och sova, när jag sovit lite är jag taggad på det mesta, sen går det neråt. Jag får passa på att göra massa saker snabbt när jag orkar...

Folk i min klass har en förmåga att lyckas göra mig glad. De hittar den där perfekta stunden när jag är som mest trött på allt, säger något väldigt enkelt och gör hela min dag. Som igår så fick jag en fin komplimang, jag tror inte någon förstår hur mycket den gjorde för mig när jag just då var förbannad över att få tandställning. Och så kommer den här underbara tjejen och helt spontant säger: Camilla, du har så fin hy! och lyckan är gjord.

jag vet, ytlig är jag och det var en väldigt enkel sak. Men jag blev glad. Det var just en sån sak, som sades helt spontant som behövdes. Och idag händer något liknande. Det krävs inte mycket, men jag blir så löjligt glad. Tack för att ni lyckas, säger jag bara:)

Nu ska det läggas ner mer tid....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0