En dag bestående av...

Plugg.

Den här dagen är inte precis den dag som är den roligaste jag upplevt. Nej, inte alls.

Idag är till för att plugga och hittills har jag gjort det också. Främst digitalt skapande, där vi har prov på ljud senare i veckan, men också en del IT/OP. Jag börjar få lite smått panik över den, jag har ett prov kvar men jag har i princip glömt allt, känns de som, eftersom jag inte orkat plugga på det. Dåligt, dåligt av mig, men jag får väl ta ikapp lite av det idag. Ju snabbare jag gör det provet, desto snabbare är jag klar med kursen och får sluta tidigare de dagar vi har de lektionerna. Jag vill vara klar med det, nu.

Kan någon låta mig se in i framtiden så jag vet att jag klarar det? Det vore snällt.

Sen kanske jag och mammi åker iväg så jag får köra lite också. Än är jag ingen Kenny Bräck, men det ska nog gå det med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0