Camilla goes Glinda

Om jag var en bra elev skulle det här inlägget inte skrivas nu. Utan om typ en timme. Men nu är jag inte en så duktig elev, så jag skriver.  Det är ju faktiskt svenska det här med, det måste ni hålla med om.

Annars håller vi på med ett projekt, kan man kalla det om litteratur. Om jag var en duktig elev skulle jag försöka hitta mer fakta om eller renskiva den fakta jag har om Snorre Sturlasson. Men nej.

Senare idag är det återigen dags för mig att bli Glinda. Det ska bli skoj som vanligt att få teatra sig lite. Det är oerhört gött att kunna ta på sig en annan roll och släppa allt annat som har med mig själv att göra. Jag får en paus från mitt liv helt enkelt och får gå in i ett påhittat för ett tag. Dessutom får jag ju träffa en hel hög med trevliga människor, och det är aldrig fel.

Idag var jag till tandläkaren igen. Tandställningen får jag om ca. en månad och sedan ska de sitta där..i två år. Hur ska jag överleva?

Självklart kommer jag överleva, inget tal om saken men usch vad glad jag kommer vara när jag får ta bort den och usch vad jag kommer hata den under tiden den sitter där. Jag får lita på att mina tänder blir så oerhört mycket finare efteråt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0